E-signering


1. Når du skal signere en avtale fra oss elektronisk vil du motta en e-post med en link til denne siden. Her velger du hvilken ID-form du selv har tilgjengelig. Enten “BankID” eller “Bypass”



2. Om du får valgmulighetene vist nedenfor, skal du velge “PersonBankID” og deretter taste engangskode fra ID-brikken du har fått fra din bank og deretter ditt personlige passord.


3. Etter du har logget inn får du tilgang til dokumentet vi har sendt til deg. Trykk “Gå til signering”



4. Åpne PDF-dokumentet, dette er din kontrakt.



5. Først etter du har åpnet kontrakten og lukket den igjen vil du komme videre til neste steg, her skal du krysse av for “jeg har lest og forstått innhold”



6. Nå vil du få beskjed om å taste inn engangskode og passord, en gang til. Dette er din signatur, som du vanligvis ville skrevet under med i en papirkontrakt.



7. E-signeringen er nå utført, men glem ikke å sende den inn til oss. Trykk “Send inn”.




8. Nå er signeringen fullført og du får en bekreftelse  på dette. Du er nå ferdig!